Campanie de conștientizare, pentru un mediu online mai prietenos pentru copii Recomandat

Unul dintre producătorii şi dezvoltatorii de soluţii criptografice şi servicii din România lansează campania de conştientizare Cyber4Kids, prin care internetul devine mai prietenos pentru copii.

Potrivit unui comunicat al iniţiatorului campaniei, certSIGN, timp de opt săptămâni, pe canalul de YouTube dedicat, copiii şi părinţii vor fi conectaţi împreună la aventurile pe care le trăiesc copiii în Cyber City.

Toate materialele video incluse în campanie sunt însoţite de ghiduri cu sfaturi pentru copii şi părinţi, precum şi de un concurs cu premii Lego, demarat în data de 28 septembrie, la un post de radio.

certSIGN, principalul producător şi dezvoltator de soluţii criptografice şi servicii de încredere din România, furnizează servicii de încredere în conformitate cu cerinţele Regulamentului eIDAS şi desfăşoară proiecte în domeniul identităţii digitale, a semnăturilor electronice şi securităţii cibernetice în 20 de ţări.

Soluţiile sunt dezvoltate integral în România şi proiectate special pentru necesităţile specifice mediului de business şi pentru garantarea siguranţei datelor personale.

Evaluaţi acest articol
(1 Vot)

Lasă un comentariu

Asigură-te că ai introdus toate informațiile necesare, indicate printr-un asterisk (*). Codul HTML nu este permis.

Cele mai citite

Error: No articles to display