Peste 150 de studenți s-au înscris în competiția de brief-uri PR Arena, iar 10 echipe finaliste din 5 țări (România, Grecia, Italia, Letonia, Mexic) au fost selectate să intre în „arenă.
Competiția a fost lansată de asociația profesională Global Women in PR România (GWPR) în parteneriat cu Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării (FJSC) din cadrul Universității din București. Anul acesta, premiile pentru echipele de pe podium sunt în valoare totală de 2.000 de euro.
A V-a ediție PR Arena se desfășoară pe parcursul a patru zile, în perioada 15-18 martie. Prima zi a competiției este dedicată unui Masterclass adresat tuturor studenților înscriși, se arată în comunicat. Scopul acestuia este de a oferi informații esențiale care să ajute la rezolvarea unui brief de PR într-o manieră profesionistă.
Cei 30 de studenți selectați pentru etapa finală vor lucra în echipe de câte 3, alături de un mentor, pentru a găsi cele mai creative și eficiente soluții la problemele dintr-un brief bazat pe o temă reală.
Data de 30 iulie marchează ziua internațională împotriva traficului de persoane, iar brieful din acest an va pune victimele traficului uman în prim-plan, scoțând în evidență cât este de important să ascultăm, să înțelegem și să învățăm de la supraviețuitorii traficului uman de persoane.
Asigură-te că ai introdus toate informațiile necesare, indicate printr-un asterisk (*). Codul HTML nu este permis.
Error: No articles to display